Opona Michelin 205/55R16 PRIMACY 3 91H FR RunFlat
Opona Michelin 205/55R16 PRIMACY 3 91H FR RunFlat [622732]
Zobacz szczegóły dostawy »
Producent | Michelin |
Typ pojazdu | Osobowe |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 205 |
Profil | 55 |
Średnica | 16 |
Index nośności | 91 = 615 kg |
Index prędkości | H = 210 km/h |
Hamowanie na mokrym | A |
Opór toczenia | D (Wcześniejsze oznaczenie: D, E) |
Hałas zewnętrzny | 71 dB |
Kod EPREL | 411338 |
RunFlat | Tak |
Ochrona rantu (FR) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2021 |
Kod producenta (SAP) | 622732 |
Kod EAN: | 3528706227325 |
Gwarancja: | 10 lat |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Michelin 205/55R16 PRIMACY 3 91H FR RunFlat
Nowa opona MICHELIN Primacy 3 zapewnia doskonałą przyczepność podczas hamowania na suchej i mokrej nawierzchni oraz podczas pokonywania zakrętów na mokrej nawierzchni. Jak zapewnia producent jest to możliwe dzięki zastosowaniu mieszanki gumy będącej połączeniem różnych elastomerów, środka wzmacniającego na bazie krzemionki i żywicowych substancji zmiękczających oraz dzięki rzeźbie bieżnika z samoblokującymi się lamelami. Opona może zapewniać maksymalne bezpieczeństwo tylko wtedy, jeżeli utrzymuje stały kontakt z suchą lub mokrą nawierzchnią. Najważniejszą cechą MICHELIN Primacy 3 jest przyczepność uzyskana dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii.
Mieszanka gumy o unikatowym połączeniu składników - Nowa, opatentowana mieszanka gumy MICHELIN Primacy 3 stanowi połączenie różnych elastomerów, środka wzmacniającego na bazie krzemionki i żywicowych substancji zmiękczających. To, co czyni mieszankę innowacyjną, to nie tylko same jej składniki, ale optymalne proporcje każdego ze składników i sposób połączenia, który bardzo mocno wiąże składniki ze sobą, zapewniając tym samym wysoką trwałość opony.
Wzór bieżnika z innowacyjnymi lamelami - Ze względu na wymagania, jakie opony muszą spełnić podczas gwałtownego hamowania lub pokonywania zakrętów na mokrej i suchej nawierzchni, ważne jest, aby w kontakcie z podłożem pozostawała jak największa powierzchnia gumy. Dzięki nowej, opatentowanej przez Michelin rzeźbie bieżnika z samoblokującymi się lamelami, podczas intensywnego hamowania cała powierzchnia klocków bieżnika opony MICHELIN Primacy 3 przylega do podłoża. W konstrukcji lameli wykorzystano podpory przylegające do klocków bieżnika, które podczas hamowania zapobiegają odkształceniu się klocków bieżnika, w efekcie uzyskuje się większą siłę hamowania i krótszą drogę do zatrzymania auta.Oprócz oryginalnej struktury, nowe lamele produkuje się w przełomowej technologii, która pozwala na zmniejszenie ich szerokości do zaledwie 0,2 mm, a to oznacza, że takie lamele są dwa do trzech razy węższe od lameli w bieżnikach opon zimowych.
NOWA RZEŹBA BIEŻNIKA
Dzięki nowej, opatentowanej rzeźbie bieżnika z samoblokującymi się lamelami, podczas intensywnego hamowania cała powierzchnia klocków bieżnika opony MICHELIN Primacy 3 przylega do podłoża. W konstrukcji lameli wykorzystano podpory przylegające do klocków bieżnika, które podczas hamowania zapobiegają odkształceniu się klocków bieżnika, w efekcie uzyskuje się większą siłę hamowania i krótszą drogę hamowania.
NOWA, OPATENTOWANA MIESZANKA GUMY
Nowa, opatentowana mieszanka gumy MICHELIN Primacy 3 optymalizuje przyczepność we wszystkich warunkach użytkowania bez poświęcania innych parametrów osiągów, czyli zużycia paliwa i trwałości Nowa mieszanka jest unikatowym i złożonym połączeniem różnych elastomerów, środka wzmacniającego na bazie krzemionki i żywicowych substancji zmiękczających. To, co czyni mieszankę innowacyjną, to nie tylko same jej składniki, ale optymalne proporcje każdego ze składników oraz sposób ich połączenia.
Unikatowe połączenie składników powoduje mocne połączenia międzycząsteczkowe, zapewniając tym samym wysoki całkowity przebieg opony.
Testy opon (6)
Opona w testach Auto Motor i Sport 01-2016 | |
---|---|
Zgodnie z mottem "dla tych, którzy benzynę mają we krwi", magazyn pokazuje świat motoryzacji w całej jego okazałości. Oprócz testów, znajdziemy w auto motor i sport aktualne komentarze i analizy dotyczące produkcji, sprzedaży i serwisowania aut, materiały o nowych tendencjach w technice i stylistyce samochodowej, relacje z wielkich wystaw a także kompetentne relacje z rajdów i wyścigów. Trzecie miejsce w teście. Precyzyjna, bezpieczna i króka droga hamowania na suchym, dobra na mokryn, szeroki zakres bezpieczeństwa. Bardzo cicha, niski opór toczenia |
Opona w testach Auto Świat 04-2016 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Opona premium o wyważonych własnościach, wysoka trwałość. |
Opona w testach Auto Świat 04-2016 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Opona o wyważonych i zapewniających bezpieczeństwo na suchej nawierzchni. Przyjemnie niski poziom hałasu, bardzo wysoka żywotność, niskie opory toczenia. |
Opona w testach Auto Świat 03-2017 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Opony klasy premium o wysokiej trwałości i krótkiej drodze hamowania na suchej nawierzchni, niskie opory toczenia. |
Opona w testach Auto Świat 04-2016 | |
---|---|
Tygodnik motoryzacyjny AutoŚwiat to precyzja testów, w których badamy auta od podszewki - za pomocą specjalistycznej aparatury do pomiarów, w oparciu o dane z jazdy na torach, drogach i w terenie, przy użyciu ciągle weryfikowanej metodologii, testowe porównania opon, hamulców, świateł, widoczności z wnętrza, fotelików samochodowych, itd. Opona premium o wyważonych i zapewniających bezpieczeństwo własnościach na suchej nawierzchni, przyjemnie niski poziom hałasu, ponadprzeciętnie wysoka prognozowana żywotność, niskie opory toczenia. |
Opona w testach AutoZeitung 03-2017 | |
---|---|
Czasopisma motoryzacyjne wydawnictwa Motor-Presse Stuttgart ukazujące się na całym świecie to przede wszystkim fachowość i wysoki poziom dziennikarstwa. W ramach grupy wydawniczej, w 24 krajach Europy, Ameryki Południowej i Azji ukazuje się ponad 60 ściśle ze sobą współpracujących tytułów. Pierwsze miejsce w teście Auto Zeitung. Bardzo dobra przyczepność, gwarancja bezpiecznej jazdy nawet na wilgotnej nawierzchni, przecyzyjna kierowalność. Dobry feedback i krótka droga hamowania. |
Produkty podobne do Opona Michelin 205/55R16 PRIMACY 3 91H FR RunFlat
- Klasa premium
- Homologacja AO
- Gwarancja 5 lat od daty sprzedaży lub do momentu osiągnięcia granicznego zużycia czoła bieżnika, w zależności co wystąpi wcześniej
Continental
ContiEcoContact 5
205/55R16 91 W C | B | B 71dB
DEMO
- Klasa średnia
Falken
SN832B DEMO
205/55R16 91 V B | B | A 67dB DEMO
O producencie Michelin
Michelin na pierwszy montaż dostarcza opony takim koncernom jak: Audi, BMW, Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Renault, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen, Volvo.
Jeden z największy w Europie i jeden z największych na świecie producent opon w klasie premium. Firma została założona przez braci Andrego i Edouarda Michelinów w 1889 r.we Francji.Michelin zdobył rozgłos za sprawą produkcji opon dla Formuły 1, ale po sezonie 2006 wycofała się z produkcji opon w tym segmencie Firma zajmuje się produkcją głównie opony do pojazdów osobowych, ciężarowych, rolniczych, motocykli, dętek i opony rowerowe oraz opony do promów kosmicznych.i samolotów. Michelin posiada 56 zakładów produkcyjnych w 17 krajach oraz 3 centra technologiczne zlokalizowane we Francji, Stanach Zjednoczonych i Japoni. W 1995 w skład koncernu weszły zakłady Olsztyńskie Zakłady Przemysłu Gumowego "Stomil-Olsztyn" pod nazwą "Michelin Polska".
Opony Michelin przodują w innowacyjnych rozwiązaniach co potwierdza wprowadzenie letniej opony z homologacją na zimę – CrossClimate. Opony Michelin charakteryzują się jednymi z najbardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych, a fabryki firmy są zaliczane do najnowocześniejszych na świecie. Produkty marki są często doceniane w największych testach przeprowadzanych przez czasopisma motoryzacyjne. O jakości opon Michelin świadczą także zwycięstwa w rajdach i wyścigach, m.in. Formuły 1, WRC. Michelin tworzy również przewodniki turystyczne oraz odznaczenia dla najlepszych restauracji, które zostają odznaczane "gwiazdką Michelin". Koncern zasłyną produkcją opon radialnych, modelu XAS dedykowanego dla samochodów o wysokich osiągach oraz wyprodukował pierwszą "zieloną" oponę Green X. Od 2011r. roku firma została oficjalnym dostawcą opon w WRC.
Obecnie Michelin skupia się na tworzeniu rozwiązań obniżających wpływ produkcji oraz zużycia opon na środowisko naturalne. W pierwszej kwestii chodzi o zrównoważony rozwój zakładów produkcyjnych i redukcję śladu węglowego generowanego podczas produkcji. Mniejsze zanieczyszczenie środowiska wskutek eksploatacji opon jest z kolei możliwe, dzięki innowacyjnym metodom recyklingu, nad którymi pracuje Michelin.
W skład grupy Michelin wchodzą też takie marki, jak: Kleber, BFGoodrich, Riken, Tigar, Taurus Kormoran.
Warunki gwarancji
Gwarancja: | 10 lat |
---|---|
Karta gwarancyjna: | Michelin - michelin_polityka_reklamacyjna_uzytkownik_od_01102018.pdf [2020-02-20 08:12, 483328kB] |