Opona Tracmax 215/75R16C X-PRIVILO RF19 116/114R XL
Opona Tracmax 215/75R16C X-PRIVILO RF19 116/114R XL [RF19CR1615]
Dzisiaj produkt oglądało 13 osób
Przez 30 dni produkt kupiło 37 osób
Zobacz szczegóły dostawy »
Producent | Tracmax |
Typ pojazdu | Dostawcze |
Sezon | Letnie |
Szerokość | 215 |
Profil | 75 |
Średnica | 16 |
Index nośności | 116/114 = 1250/1180 kg |
Index prędkości | R = 170 km/h |
Hamowanie na mokrym | C |
Opór toczenia | C |
Hałas zewnętrzny | 71 dB |
Opona wzmacniana (XL/RF) | Tak |
Rok Produkcji (DOT) | 2022 |
Kod producenta (SAP) | RF19CR1615 |
Kod EAN: | 6958460920335 |
Gwarant: | Pełna gwarancja producenta |
Stan: | Fabrycznie nowa |
Dystrybucja: | Oficjalny dystrybutor w Polsce |
Opona Tracmax 215/75R16C X-PRIVILO RF19 116/114R XL
Opona marki Tracmax przeznaczona do samochodów dostawczych o podwyższonej ładowności, zaliczana do opon klasy budżetowej. Tracmax X-PRIVILO RF19 to ogumienie letnie. Maksymalna prędkość z jaką można poruszać się na tej oponie to 190 km/h.
Prezentowana opona Tracmax pozwala zaoszczędzić sporo paliwa dzięki swojej efektywności paliwowej wynoszącej C. Jej klasa przyczepności na mokrym to C. Artykuł firmy Tracmax, który Państwo oglądają emituje hałas na poziomie 71 dB, co plasuje go w drugiej klasie emisji hałasu zewnętrznego.
Produkty podobne do Opona Tracmax 215/75R16C X-PRIVILO RF19 116/114R XL
- Klasa ekonomiczna
Windforce
MILE MAX
215/75R16 113/111 R XL D | C | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Profil
LIDER
215/75R16 113/111 N XL | | dB
- Klasa średnia
Falken
LINAM VAN01
215/75R16 116/114 R XL B | A | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Lassa
TRANSWAY 2
215/75R16 116 R XL C | B | B 71dB
- Klasa średnia
- Gwarancja 5 lat
Uniroyal
Rain Max 5
215/75R16 113/111 R XL C | B | B 72dB
- Klasa ekonomiczna
Nexen
ROADIAN CTX
215/75R16 116/114 R XL A | A | A 69dB
- Klasa ekonomiczna
Fortune
FSR-71
215/75R16 116/114 R XL C | A | B 72dB
O producencie Tracmax
W 1996 roku spółka Shandong Yongsheng przekształciła się w koncern Shandong Yongsheng Rubber Group. Rozbudowana została fabryka w prowincji Szantung, do której, jak podkreślają szefowie firmy – sprzęt produkcyjny i testowy oraz technologie został sprowadzony z Japonii, Stanów Zjednoczonych i Niemiec. To nie koniec inwestycji, bowiem w roku 2002 koncern zainwestował ponad 600 milionów juanów czyli ok. 100 milionów dolarów w wybudowanie nowego zakładu. Postawiono go na powierzchni przeszło 50 tysięcy metrów kwadratowych, a pracę znalazło w nim 2 tysiące osób. Dodajmy, że w całym Shandong Yongsheng zatrudnionych jest w sumie 5 tysięcy pracowników.
Nową fabryką zaczęła zarządzać zupełnie nowa spółka-córka – Shandong Santai Rubber, powołana dokładnie w tym celu przez Shandong Yongsheng. Konsultantami w uruchomieniu produkcji byli wysokiej klasy specjaliści zaproszeni do tego projektu z Francji, USA i Niemiec. Zakład zdolny do wytwarzania rocznie 1,2 miliona egzemplarzy ogumienia radialnego był gotowy do pracy w 2003 roku i ten punkt wyznacza początek dziejów marki Tracmax.